onsdag 16 november 2011

Bilder från i somras


Måste ju bara visa lite bilder från i somras när jag höll på med skrapning & målning av huset.
Tänk så fort man glömmer hur det såg ut.


All färg som satt,
fick värmas bort med värmepistol och skrapa

Till slut var hela huset trärent. Ett styvt jobb som tog hela min semester i anspråk.

Högre....
högre....
och högre..... Har nästan kommit över min höjdrädsla.



Tack och lov för byggnadsställningar och skylift.




En paus i arbetet






Mitt ständiga sällskap. Lilla gullevännen!
Äntligen!!!


Målat klart. Återstår bara lite småfix. Hängrännor och sånt


Blomprakten i krukorna.

Min kära mamma grävde ut växthuset och tog bort de ruttnade lådorna som stått bredvid.

 Ormbunkarna vid växt/lusthuset verkar då trivas och frodas.

Badrummet fick sig också en omgång.

Badrummet.

Sen satte jag panel och målade vitt.... så klart!

Så blev det! Ett steg närmare målet....


 Badrumsskåp på tillverkning....

1 kommentar:

Handplockat sa...

MEN QWINNA VAD DU ÄR DUKTIG <3
Heja heja heja
ÅÅÅÅH vad STOR lilleman ÄR
ska visa sonen bilden =)

där du far fram blir det vackert =)
MERA MERA