söndag 11 december 2011

Adventstid



 Verkar ha svårt för att bestämma mig för hur jag vill ha det i hallen. Så jag bytte plats på spegeln och skåpen. Tycker att det varit lite trångt med skåpen vid trappan. 

 Har egentligen en byrå jag skulle vela ha här istället. Men den står för närvarande uppe i mitt sovrum och huserar mina kläder för tillfället. Den ska bli vit är det tänkt och skulle bli fin i hallen. Så t.v.  får det vara så här.


 
 Söndagen ägnades åt måla. Min gamla syrabetsade bokhylla från affären blev äntligen vit!
Här grundad två varv med Beckers Snickerislip.

2 kommentarer:

Monika sa...

Heeeej! :o)

Så glad jag blev när jag såg din kommentar! Tusen tack för den!

Hahaha, för att ha slutat blogga. Måste jag säga att jag bloggar rätt mycket! ;o) Jag blev faktiskt ganska "massivt" övertalad att blogga iaf över julen. Till slut blev det så jag lovade. Och det jag lovar, det håller jag.

Och mot förmodan så tycker jag det varit riktigt roligt. Jag hade faktiskt inte någon tanke på att jag skulle känna det så. För när jag väl beslutat mej att sluta så kändes det som en stor lättnad. Kände så starkt att jag nog gjort mitt på den fronten. Men som sagt! Man ska aldrig säga aldrig!

Om det blir en fortsättning efter jul vet jag inte än. Ska känna mej för lite först.


Vilken hall! Superfin! Snyggt dekorerat och väldigt välkomnande ser det ut. Home skylten har jag också :o) Gillar den massor.

Mys & Må så gott och en riktigt God Jul önskar jag dej!

Bamsekramar
Monika

Synnøve. sa...

Hallå i stugan.
det blir fint hemma hos dig ser jag.

Hoppas att 2012 bjuder på mycket glädje för dig och familjen nu.
Kramar Synnöve.